Prachtige avonturen

9 november 2014 - Morogoro, Tanzania

Het is weer een tijdje geleden, dus hebben we heel wat foto's van de afgelopen weken op de blog gezet o.a. extra foto's van Zuid-Afrika, Zimbabwe en Tanzania.

Momenteel zijn we nog in Morogoro, Tanzania. Het is hier echt prachtig! En we hebben hier ook heel goed gezelschap van Carl en Najma. Over enkele dagen reizen we verder richting onze eindbestemming, nl. Kenia. Wat ons van Tanzania zal bij blijven is de eeuwig durende treinreis, Morogoro met het project Apopo waar ze mbv ratten mijnen en TBC opsporen en Mafia Island waar we met walvishaaien gesnorkeld hebben. Echt super grote dieren tot 6m die zomaar langs je heen en onder je door zwemmen! Ongelooflijk!!

Wat zeker een hoogtepunt van onze reis is, was het gezelschap van Geert en Tamara! We hebben ons super goed geamuseerd samen! Relaxen en duiken in Zanzibar, op safari in Ruaha National Parc, wandelen in het regenwoud van Udzungwa enz... Onvergetelijk! Bedankt Geert en Tamara voor jullie bezoek!!!

Nog een spannend verhaaltje: toen we op safari waren in Ruaha, zagen we bij zonsondergang een groep leeuwen die aan het loeren waren naar een kudde buffels. (Ja, eindelijk na zoveel maanden Afrika hebben we leeuwen in het wild gezien!!) Spijtig genoeg konden we niet wachten tot ze effectief zouden beginnen te jagen want we moesten het park op tijd uit. Op weg naar de uitgang kregen we ... jawel, een platte band! Het was ondertussen al stikdonker en met het idee van de leeuwen en andere gevaarlijke dieren in de buurt, konden we niet uitstappen om de band te vervangen. Gelukkig waren we nog maar 3km van de uitgang dus zijn we stilletjes verder gereden en hebben we de band buiten het park hersteld :-)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tam:
    9 november 2014
    Jullie bedankt !
    Dit was onze mooiste vakantie ooit !
  2. Martin:
    9 november 2014
    Prachtige foto's. Ongetwijfeld een geweldige ervaring.
    Wij zijn nu wel heel erg aan het aftellen en kijken reikhalzend uit naar jullie terugkomst. Het gaan zeker gezellige avonden worden als jullie je spannende verhalen gaan vertellen van de afgelopen maanden.
    Knuffie!