We made it ;-)

29 september 2014 - Lilongwe, Malawi

Back in Lilongwe. Jaja, ons avontuur met ons 150cc brommertje (Louise) zit er op! We hebben er bijna 11.000km mee afgelegd ;-) Een super ervaring! Voor iedereen die ons zot verklaarde en zei dat het niet mogelijk zou zijn: het tegendeel is bewezen (misschien buiten het zot zijn). Alles is heel goed verlopen: geen ongevallen, af en toe een platte band of een klein probleempje maar we zijn levend, en het belangrijkste: met de brommer, hier geraakt ;-)

We hebben Louise aan vrienden in Lilongwe verkocht en morgen vertrekken we richting Tanzania waar we Geert en Tamara gaan ontmoeten, joepie!!! We kijken er enorm naar uit!!! Vanaf nu gaat het dus reizen worden met het openbaar vervoer, wat hier in Afrika ook een heel avontuur is.

We gaan Louise missen maar we zijn heel dankbaar voor de prachtige ervaring en de super vriendelijke mensen die we op deze reis hebben mogen leren kennen.

Tot binnenkort!

1. Anja:
    Tel voor mezelf al af
  2. Geert:
    29 september 2014
    gog, had je dat wel mogen doen...Louise aan vrienden verkopen, wetend hoeveel onderdelen je onderweg bent kwijtgeraakt...zo ga je geen vrienden overhouden zulle ... :o)
  3. Kelly:
    29 september 2014
    Hey meid, super om jouw ervaringen te lezen!!!echt super om te lezen dat alles goed met jullie gaat!geniet van elk moment!! Ik mis jou!!xxx
  4. Tam:
    30 september 2014
    ... hier staan er ook 2 te poppelen van ongeduld ;-) ;-)
  5. Sofie:
  6. Sofie:
    30 september 2014
    Amai,dat klinkt super en Louise heeft meer dan haar dienst bewezen ;-)
    Geniet er nog maar dubbel en dik van !

X