Botswana en Namibie

27 juli 2014 - Lüderitz, Namibië

Zoals jullie op de kaart kunnen zien, zijn we van Zimbabwe naar Botswana gegaan.

Botswana is een mooi land, maar plat. Langs de weg hebben we meer koeien en ezels gezien dan mensen. En als we dan eens mensen tegenkomen, dan wuiven ze, willen ze weten wat we met een Malawiaanse moto in Botswana doen, verklaren ze ons gek dat we zo lange afstanden afleggen ermee en trekken ze foto's van ons, leuk ;-) In het album 'Onderweg' kan je ons dus op de brommer zien. En neem ook een kijkje in het album 'Botswana' waar de foto's van o.a. de Okavango Delta staan.

Na Botswana zijn we naar Namibie gegaan. In Windhoek hebben we ons brommertje ingeruild voor een polo'ke, waar we nu 3 weken mee rondreizen. Een heel verschil tov de brommer. We leggen veel meer km af op een dag, het is warmer, sneller, comfortabeler, maar het contact met de mensen is ook veel minder. Met de brommer hier reizen zou te moeilijk zijn omdat namibie zo'n groot land is zodat de afstanden tussen de tankstations enorm zijn en je soms uren kunt rijden zonder mensen tegen te komen.

Tot nu toe is Namibie onze favoriet. Echt een prachtig land, zowel qua natuur als cultuur. Ongelooflijk mooie landschappen en vele beestjes!

Voorlopig staan er alleen foto's op van de zeehonden, de rest komt later!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anja:
    27 juli 2014
    Manman, wat een prachtige foto's.....
    Een voor een, bij elke foto die ik zie, denk ik, wauw!!!!
    Dit is echt een droom die werkelijkheid word voor jullie dan, en gelukkig kunnen wij wat mee genieten vh thuisfront!!!
    Geniet er verder van, mr dat kan niet anders!!

Knuf, xxx