Victoria Falls, Leeuwen & Cheetah's, Krokodillen en Hwange National Park

30 juni 2014 - Bulawayo, Zimbabwe

Wat hebben we in tussentijd gedaan?

Niet stil gezeten in elk geval: ondertussen hebben we al meer dan 2000 km met de brommer afgelegd en zijn we in Zimbabwe.

We zijn de Victoria Falls gaan bezichtigen in Zambia en Zimbabwe: prachtig maar nat :-) Op dit moment is er nog super veel water wat zorgt voor adembenemende regenbogen, sprookjesachtige mist en een immens gedonder. Op sommige punten word je echt kletsnat, maar onze goede regenjassen hebben ons beschermd (danku Tamara!!!).

Op een krokodillen'boerderij' hebben we deze enorme beesten van dichtbij bewonderd, gelukkig van achter een draad!

In Zimbabwe zijn we weer op safari geweest in Hwange National Park. Vele mooie beestjes, ...

Maar het mooiste van al was onze ontmoeting met de leeuwen en cheetah's. Zo machtig! We hebben ze geaaid, met ze gewandeld en een cheetah heeft zelfs Nick zijn hele arm afgelikt. Een onvergetelijke ervaring!

De foto's spreken voor zich.

Nu gaan we onze reis verder zetten naar Botswana, we houden jullie op de hoogte!

1. Tam:
    1 juli 2014
    Super mooie ervaringen en avonturen, super mooie foto's ... en wij hier super jaloers ... Geniet ervan ;-)