Op safari in South Luangwa, Zambia

11 juni 2014 - South Luangwa National Park, Zambia

Onze eerste safari in Afrika, een droom die werkelijkheid wordt, adembenemend & onbeschrijfelijk!

Olifanten, giraffen, zebra's, nijlpaarden, krokodillen, impala's, leeuwen, hyena's, buffalo's, kudu's, vele vogels en nog meer beestjes.

We hebben gekampeerd in een lodge vlak langs de rivier waarin je de nijlpaarden en krokodillen kon zien & horen. De nijlpaarden en olifanten kwamen 's nachts zelfs op de kampeerplaats grazen en de aapjes sprongen overal in het rond ;-)

Onze eerste panne met de brommer was een feit op weg naar het park, maar met wat geduld en vriendelijke mensen was het snel opgelost. Terwijl Nick naar de 'garage' ging, heb ik met de kindjes langs de weg spelletjes gespeeld, dus iedereen tevreden.

Ondertussen hebben we al een dikke 500 km met de brommer afgelegd en in de volgende dagen gaan we nog eens meer dan 1000 km doen om zo te Victoria Falls te bereiken.

Geniet van de foto's!

1. Sofie:
    11 juni 2014
    Het ziet er prachtig uit en klinkt super,geniet er nog van!
  2. Anja:
    11 juni 2014
    Mooi, geniet er met volle teugen van!!
  3. Tam:
    11 juni 2014
    Hi Nick en Stefanie, jullie wonderlijke avontuur is nu wel degelijk van start gegaan. Geniet er volop van !! En vergeet vooral niet ons regelmatig te updaten en verwennen met jullie mooie verhalen en prachtige fotokes. ;-)
    Laat het geluk steeds aan jullie zijde staan !!
  4. Martin:
    13 juni 2014
    Héél mooi!
    Het doet me een beetje aan onze vroegere avonturen denken.
  5. Martin:
    22 juni 2014
    Amai!!! Ongelooflijk dat die cheeta's zo tam zijn. En dan die leeuwen zeg! Net schoothondjes waarmee je aan het wandelen bent.